Σάββατο 20 Ιουνίου 2026

Τελευταία μέρα μαθημάτων στο σχολείο

 Την Πέμπτη 10 Ιουνίου ήταν η τελευταία μέρα μαθημάτων στο σχολείο. Έτσι, όπως τους υποσχέθηκα, πραγματοποιήσαμε τις επιθυμίες των μαθητών μας. Κάναμε πικνικ όπου απολαύσαμε το πρωινό μας στη φύση,


Ψαρέψαμε


Κυνηγήσαμε μύγες 


Και φυσικά παίξαμε Μπουγέλο 


Τέλος, συναντηθήκαμε με τηλεδιάσκεψη με τα σχολεία της Σλοβακίας και της Κύπρου και παίξαμε παιχνίδια αξιολόγησης για το eTwinning έργο μας. Επίσης πήραμε και τα Πιστοποιητικά του Φύλακα του Δάσους.