Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του Νηπιαγωγείου μας.
Οι μικροί μαθητές παρουσίασαν τη θεατρική παράσταση Βίρα τις Άγκυρες για τις καθαρές ακτές και έκλεψαν τις εντυπώσεις.
Παράλληλα πραγματοποιήθηκε παρουσίαση του Σχεδίου Δράσης του Σχολείου μας στους γονείς.
Τέλος, αποχαιρετίσαμε και την κυρία Χριστίνα και της ευχηθήκαμε Καλό Καλοκαίρι με το νέο της μωράκι.



