Eυχαριστούμε πολύ όλους τους γονείς και κυρίως τον κο Πολυζούδη Νίκο που μας βοήθησε να αγοράσουμε το κλιματιστικό. Ευχαριστούμε ακόμα το ΤΙΤΑΝ για τον ψυκτικό και τον Δήμο μας για τους ηλεκτρολόγους. Επιτέλους το Νηπιαγωγείο μας δεν θα έχει πια πρόβλημα με την ζέστη.
Tα κορίτσια ζωγράφισαν , κόλησαν και το παιχνίδι τους είναι έτοιμο.
Γιατί τα ζώα των πάγων έχουν άπρο τρίχωμα; Το βιβλίο Καμουφλάζ μας δίνει την απάντηση.
Ένα αυτοσχέδιο παιχνίδι. Με το φύσημα βάζουμε τις χιονόμπαλες μέσα στο ιγλού ξεκινώντας από τον αριθμό ένα.
Επηρεασμένη από το παραμύθι αυτό, είπαμε να βοηθήσουμε την αλεπουδίτσα μας να ελευθερώσει από τον πάγο λίγα αμύγδαλα και το μετάλλιο της φιλίας που το απέκτησε μαζί με τον φίλο της τον Ζαχαρία.
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και έπρεπε η κάθε ομάδα να σκεφτεί και να αποφασίσει τρόπους που θα ελευθερώσουν αυτό που κρύβει ο πάγος.
Τα κορίτσια ξεκίνησαν να το χαιδεύουν για να λιώσει. αλλά πάγωσαν τα χέρια τους.
Πετά σκέφτηκαν να το χτυπήσουν με δύναμη στο πάτωμα για να σπάσει ο πάγος.
Χτυπούσανε στο πάτωμα τον πάγο μέχρι που ελευθερώθηκαν τα αμύγδαλα.
Η δεύτερη ομάδα άρχισε κι αυτή να πετά με δύναμη τον πάγο στο πάτωμα, αλλά το μετάλλιο δεν ελευθερωνόταν.
Τότε σκέφτηκαν να βάλουνε τον πάγο είτε πάνω στο καλοριφέρ είτε μέσα σε ζεστό νερό προκειμένου να λιώσει ο πάγος και να ελευθερωθεί το μετάλλιο φιλίας.
Τελικά και οι δύο ομάδες τα κατάφεραν.
Αινίγματα για τα ζώα των πάγων.
Η βιβλιοθήκη μας απέκτησε ένα ιατρείο βιβλίων με όλα τα απαραίτητα εργαλεια προκειμένου να διορθώσουμε όποιο βιβλίο εχει καποια ζημιά.
Έφτασαν οι πρωτες εργασιες απο την δανειστικη βιβλιοθήκη της Παρασκευής και τα παιδιά παρουσίσαν τις δουλειες τους. Μπράβο τους!
Η επίσκεψή μας στο STEM EDUCATION ενθουσίασε τα παιδιά μας. Φυσικά πρώτα φάγαμε.
Κατόπιν χωριστήκαμε σε δύο ομάδες. Το ολοήμερο ασχολήθηκε με τα τοστάκια ρομποτάκια που έπρεπε να τα οδηγήσουν στα μπέργκερ. Τα παιδιά διασκέδασαν πάρα πολύ.
Το δεύτερο τμήμα έγιναν μηχανικοί, επειδή όμως δεν προλάβαμε να αλλάξουμε αίθουσες έτσι ώστε τα παιδιά να παρακολουθήσουν και το άλλο πρόγραμμα, μας πρότειναν στις 30 Ιανουαρίου θα έρθουν στο σχολείο μας για να μπορέσουν τα παιδιά μας να παρακολουθήσουν και το δεύτερο πρόγραμμα. Τους ευχαριστούμε πολύ.
Σήμερα στην τάξη μας κάναμε κατασκήνωση ,καθώς πολλοί φίλοι μας απουσίαζαν λόγω ασθενείας.
Το παιχνίδι συνεχίζεται.
Γνωριμια με τις τέσσερις εποχές μέσα από μεγαλους πίνακες ζωγραφικής. Η κάθε εποχή έφτιαξε τη δική της ζωγραφιά η οποία έπρεπε να ταιριάζει στα δικά της χαρακτηριστικά. Παρατηρήσαμε και συζητήσαμε για τα "κατορθώματά "τους.
Μάθαμε το τραγουδάκι για τα ρούχα του χειμώνα και στη συνέχεια χωριστήκαμε σε ομάδες και το δραματοποιήσαμε, εκτελώντας κάθε φορά ό,τι τραγουδούσαμε.
Κοιμόμαστε κι όταν ξυπνάμε βλέπουμε ότι χιόνισε.
Φοράμε τα μπουφάν μας.
Φοράμε τα γάντια μας.
Φοράμε το σκούφο μας.
Η ιστορία μας επαναλαμβάνεται με νέους πρωταγωνιστές.
Τα πιγκουηνάκια μας πείνασαν και πρέπει να τα ταίσουμε ψαράκια.
Διαβάσαμε το παρακάτω παραμύθι και στη συνέχεια τα παιδιά έψαξαν να βρουν πού είχε κρύψει μέσα στην τάξη τα αμύγδαλα και το μετάλλιο φιλίας η αλεπουδίτσα Ναταλία.
Αφού τα βρήκαμε προέκυψε το ερώτημα πώς θα τα πάρουμε μέσα από τον πάγο. Παρακάτω διαβάζουμε τις απαντήσεις και τις απορίες των παιδιών.
Τέθηκε το ερώτημα πού θα λιώσει πιο γρήγορα ο πάγος, στον ήλιο ή στο καλοριφέρ. Χωριστήκαμε σε 2 ομάδες και τοποθετήσαμε ανάλογα τον πάγο έξω στον ήλιο και πάνω στο καλοριφέρ της τάξης. και περιμέναμε.
Ζωγραφικη με νερομπογιές. Πολύς ενθουσιασμος και ποιος θα πρωτοζωγραφίσει!
Οι εποχές στη σωστή σειρά.
Ένα ρομποτάκι από την Μιχαηλία και δύο πολύ όμορφα δακτυλιδάκια.
Παιχνίδι ταχύτητας με τα σκουφιά μας. Η μία ομάδα των αγοριών που αυτοονομάστηκαν αγοροπαρέα κι έτσι έχουμε και την ομάδα των κοριτσιών που την ονομάσαμε κοριτσοπαρέα.
Η κερκίδα πολύ δυνατή.
Το σκορ
Το εποπτικό υλικό για τις 4 εποχές και τους 12 μήνες.
Το εποπτικό μας υλικό για τον χειμώνα.
Διαγωνισμός για το ποια ομάδα θα φτιάξει το πιο όμορφο χωριό με τουβλάκια.
Παιχνίδι με σύνθετες λέξεις. Για βοήθεια χρησιμοποιήσαμε το μελισσάκι μας.
Ετοιμάζουμε το δεντράκι των 4 εποχών.
Με αφορμή το ποίημα " το παγωμένο πουλάκι ", ζωγραφίσαμε πουλάκια και κάναμε ταίστρες.
Παιχνίδι στις ελεύθερες δραστηριότητες.
Σε μία ταίστρα μαζέψαμε ψιχουλάκια για να ταίσουμε τα πουλάκια και την κρεμάσαμε στο δέντρο.
Σταυρόλεξο με τα ρούχα του χειμώνα.
Τα μεγάλα νήπια βοηθούν τους μικρότερους.
Παρακολουθήσαμε τον μύθο της Αλκυόνης.
Ζωγραφίζουμε ό,τι μας έκανε εντύπωση από τον μύθο.
Ο παππούς ο Χρόνος ήρθε στην τάξη μας για να μας γνωρίσει την μεγάλη οικογένειά του, ξεκινώντας από τα τέσσερα παιδιά του, τις 4 εποχές.
Μαζί με τα παιδιά φτιάξαμε με πλαστελίνη την αλκυόνη.
Οι δημιουργίες συνεχίστηκαν.
Ετοιμάζουμε τη φωλιά της Αλκυόνης με τα πουλάκια της.
Μια που κάνει κρύο μιλήσαμε για τα μέσα θέρμανσης. Ακολούθησε το παρακάτω φύλλο εργασίας.
Το δέντρο των 4 εποχών, ατομική κατασκευή.
Ευχαριστούμε τον Σύλλογο μας για τις βασιλόπιτες. Το φλουρί το κέρδισαν η Φρειδερίκη και η Ντιάνα. Να είναι πάντα καλότυχα.
Παρακολουθήσαμε ντοκιμαντέρ με τα ζώα στους πάγους.
Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικό βίντεο για τον τρόπο και τα υλικά που χρησιμοποιούν τα πουλιά για να κατασκευάζουν τις φωλιές τους.
Η φωλιά της Αλκυόνης, ομαδική εργασία.
Η δανειστική μας βιβλιοθήκη ξεκινάει και φέτος. Ετοιμάζουμε τους φακέλους μας.
Ποιος θα έχει διαβάσει τα πιο πολλά βιβλία στο τέλος της χρονιάς;
Κάθε φορά που δανειζόμαστε ένα χρωματίζουμε ένα βιβλίο.
Ταιριάζουμε τα βιβλία της δανειστικής βιβλιοθήκης με το εξώφυλλό τους, ώστε στη συνέχεια να διαλέξουμε ποιο θα δανειστούμε.
Ο μύθος της Αλκυόνης σε βιβλιαράκι εικονογραφημένο από τα παιδιά, έτοιμο να τοποθετηθεί στην βιβλιοθήκη της τάξης μας, ομαδική εργασία.
Ο πίνακας γέμισε με πιγκουινάκια που μας έφεραν το 2020. Είπαμε καλή χρονιά και πολλές ευχές για τον καινούριο χρόνο.
Ζωγραφίζουμε το καπέλο του 2020.
Έτοιμο το καπελάκι μας. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
Ο χορός δεν λείπει ποτέ από την τάξη μας. Τα κορίτσια για άλλη μια φορά μας παρουσίασαν την χορογραφία τους.
Ο Ραφαήλ βρήκε μια όμορφη γωνίτσα για να διαβάσει το βιβλίο του.
Παίζουμε το παιχνίδι " Μάντεψε το σχήμα". Ένα παιδί διαλέγει έξω από την τάξη ένα σχήμα και τα υπόλοιπα προσπαθούν να μαντέψουν ποιο σχήμα έχει, κάνοντας ερωτήσεις όπως πόσες πλευρές έχει ή αν όλες οι πλευρές είναι ίσες.
Ψηφίζουμε το σχήμα που θα γίνει αρχηγός στην σχηματούπολη.
Παίζουμε το κουκλοθέατρο "Εκλογές στη σχηματούπολη"Μαθήματα σφαιροβολίας με πάνινα σακουλάκια. ποιος θα το ρίξει πιο μακριά;
Οι νικητές μας: 3η θέση Γιώργος , 2η θέση Αριστείδης, 1η θέση Χριστίνα μαζί με Σταύρο.
Στολίζουμε το 2020 με χάντρες.
Προγραμματίζουμε το ρομποτάκι- μέλισσα να πάει στο σχήμα που έχουμε διαλέξει.