Τα πρωτοβρόχια άρχισαν και πήραμε ομπρελίτσα για να μη βραχούμε.
Δραματοποιούμε το τραγούδι: Η Αρκούδα (από το cd τραγουδάκια γάλακτος).Η αρκούδα κλαίει γιατί θέλει να γίνει ψηλή κι αδύνατη σαν την καμηλοπάρδαλη.
Κλαίει όμως και η καμηλοπάρδαλη γιατί δεν μπορεί να κάνει φίλους. Εκείνη ζει στον ουρανό κι όλοι οι άλλοι στο χορτάρι. Στόχος "να εκτιμήσουμε ό,τι έχουμε φυσικό", να αποκτήσουμε ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ
Πλένουμε τα χεράκια μας για το μεσημεριανό μας.
Ο χορός και το κέφι ξεκινούν από το πρωί.
Έτοιμοι οι σεφ για να σερβίρουν τα φαγητά.
"Ο Έλμερ ο παρδαλός ελέφαντας" μας βοήθησε να μιλήσουμε για την διαφορετικότητα και τη μοναδικότητα του καθενός. Ομαδική εργασία με ελέφαντες στη ζούγκλα." Όλοι ίδιοι αλλά και όλοπι διαφορετικοί."
Διαβάσαμε το παραμύθι : Ο Τομ το σαλιγκάρι και στην συνέχεια φτιάξαμε όμορφα σαλιγκαράκια με πηλό και μακαρόνια.
Γνωρίσαμε τις μέρες της βδομάδας.
Συζητήσαμε και στη συνέχεια ζωγραφίσαμε την οικογένειά μας
Αποφασίσαμε να μεταμφιεστούμε σε ελεφαντάκια και να ξαφνιάσουμε τους γονείς μας. Έτσι πιάσαμε δουλειά για να ετοιμάσουμε τις πολύχρωμες μάσκες μας.
Λίγος χορός μετά τον ύπνο βοηθά το μυαλό και το σώμα να ξυπνήσει πιο εύκολα.
Παιδιά από την ομάδα υπηρεσίας βοηθούν ώστε να τακτοποιηθούν τα στρώματα του ύπνου.
Το ημερολόγιό μας.
Τα επίπεδα της φωνής. Πότε πρέπει να φωνάξω και πότε να μιλάω σιγανά; Επίπεδο 0 δεν μιλάω στην παρεούλα, επίπεδο 1 ψιθυρίζω την ώρα του φαγητού και της ξεκούρασης, επίπεδο 2 μιλάω κανονικά στο παιχνίδι μέσα στην τάξη, επίπεδο 3 μιλάω δυνατά στην αυλή και επίπεδο 4 φωνάζω δυνατά στο παιχνίδι στην αυλή.
Το Φθινόπωρο και οι μήνες τους.
Το τρένο των γενεθλίων
Τα παιδιά προσπαθούν να βρουν τη μέρα για το ημερολόγιό μας.
Οι μέρες της βδομάδας
Οι μάσκες μας είναι έτοιμες.
Μικρά ελεφαντάκια στην τάξη!
Οι πρώτες μας ζωγραφιές στο καβαλέτο
Οι κανόνες της τάξης μας. Το κάθε παιδί κρατάει στα χεράκια του μία συμπεριφορά και την τοποθετεί στην κατάλληλη στήλη εξηγώντας γιατί πιστεύει ότι ανήκει στην στήλη αυτή.
Προσπαθούμε να κρατήσουμε το μπαλόνι πάνω στο ύφασμα. Παιχνίδι συνεργασίας.
Χτυπάμε παλαμάκια το όνομά μας. Πόσα παλαμάκια είναι το όνομά μας,το τοποθετούνε στο σωστό δακτυλάκι.
Ώρα για διάλειμμα στην μπροστινή αυλή. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν.
Μιλάω για τον εαυτό μου. Τραβώ μια κάρτα στην τύχη και μιλάω για το αγαπημένο μου ζώο, παιχνίδι, κινούμενο σχέδιο κ.α.
Η ώρα της χαλάρωσης ξεκίνησε.
Οι κάρτες που επέλεγαν τα παιδιά προκειμένου να μιλήσουν για τον εαυτό τους.
Πρωινό παιχνίδι και το λεωφορείο μας είναι έτοιμο.
Λέμε το όνομά μας, χτυπώντας σε κάθε συλλαβή το ταμπουρίνο ή το ντέφι.
Γινόμαστε μικροί εξερευνητές της ζούγκλας και περνάμε από μια "επικίνδυνη" διαδρομή, μέσα από την οποία γυμναζόμαστε και επεξεργαζόμαστε χωρικές έννοιες, όπως πάνω από, κάτω από, ανάμεσα, ζιγκ-ζαγκ, από πάνω προς τα κάτω.
Αντιγράφω τις εικόνες και χτίζω τα τουβλάκια μου.
Βρίσκουμε την καρτέλα με το όνομά μας.
Πρέπει να περπατήσω και να περάσω απέναντι πατώντας μόνο σις καλές συμπεριφορές.
Για να το κάνουμε το παιχνίδι πιο δύσκολο, περπατώ στα τέσσερα.
Ώρα να γνωρίσουμε τους φίλους μας.
Τα παιδιά διαλέγουν μία ερώτηση για τον εαυτό τους και απαντούν.
Ανοίγουμε το χαρτάκι και οι κουκουβάγιες κάνουν τις ερωτήσεις.
Μιλάμε ευγενικά.Αν ξεχαστούμε και δεν μιλήσουμε ευγενικά μία καραμελίτσα θα βγει από το βάζο.
Πέντε πράγματα
Ζωγραφίζουμε το πρώτο γράμμα του ονόματός μας και το διακοσμούμε με διάφορα σχέδια
Το τελικό αποτέλεσμα της προσπάθειάς μας
Φτιάξαμε ένα μικρό βιβλιαράκι με τους κανόνες της τάξης μας, το ζωγραφίσαμε και θα το συζητήσουμε με τους γονείς μας στο σπίτι.
Ήρθε και η ώρα του φαγητού μας! Καλή μας όρεξη!!!
Ακούμε στον υπολογιστή το "Ντίλι ντίλι" και συνοδεύουμε το τραγούδι με τα μουσικά μας όργανα, μαράκες και ντέφια.
Τα σχολεία άνοιξαν και είμαστε έτοιμοι να υποδεχτούμε τους μικρούς μας μαθητές με πολλές εκπλήξεις,
Πρώτη μέρα στο σχολείο και το παιχνίδι άρχισε.
Ανακαλύπτουμε τα παιχνίδια της τάξης μας
Ετοιμάζουμε πρωινό για τους φίλους μας.
Διαβάζουμε ένα παραμύθι
Μικροί καλλιτέχνες. Ο Αριστείδης με την πλαστελίνη έφτιαξε έναν καναπέ, ο Άγγελος το ανθρωπάκι και ξεκίνησαν και τα υπόλοιπα παιδιά να θέλουν να φτιάξουν κάτι , ένα σκυλάκι , ένα κόκκαλο και η φαντασία μας φουντώνει.
Υπέροχες δημιουργίες των παιδιών
Η ώρα του πρωινού μας και η πείνα μας μεγάλη.
Η πρώτη μου μέρα στο Νηπιαγωγείο. Διαλέγω ένα φίλο μου και βγαίνω φωτογραφία για να θυμάμαι πώς ένιωθα χαρούμενος την πρώτη μέρα στο σχολείο.
Να και η πρώτη μου ζωγραφιά.
Παρακολουθούμε το κουκλοθέατρο: Τα τρία γουρουνάκια
Μία γλυκιά έκπληξη περίμενε τους μικρούς μαθητές. Έτσι γλυκιά να είναι όλη η χρονιά μας.
Με τους φιγουροκόφτες κάναμε φύλλα και επειδή στο Νηπιαγωγείο δεν πετάμε τίποτα, αυτό που έμεινε στο χαρτί το κάναμε στένσιλ και ζωγραφίζουμε φυλλαράκια.
Ένα όμορφο δεντράκι με το δικό μου το χεράκι.Με τα χεράκια τους τα παιδιά έκαναν δεντράκια και το στόλισαν με φυλλαράκια.
Έτοιμο το δώρο για τον Αριστείδη.
Παιχνίδι γνωριμίας: Όταν η μουσική σταματήσει πιάνουν μισή καρδιά κι όταν βρουν το παιδί που έχει την άλλη μισή λένε το όνομά τους.