Μία όμορφη κάρτα για τη γιορτή του παππού και της γιαγιάς.
Φυτεύουμε σπανάκι και κρεμμυδάκια.
Το σπανάκι μας
Τα κρεμμυδάκια μας.
Γίναμε παππούδες και γιαγιάδες που πηγαίνουν βόλτα ή στο σχολείο με τα εγγονάκια τους
Όλοι μαζί θα το περιποιηθούμε και όταν μεγαλώσει με το καλό θα το κάνουμε σπανακόπιτα.
Τα δωράκια του παππού και της γιαγιάς.
Βάφουμε τις φώκιες μας.
Περιμένοντας υπομονετικά στη σειρά για πλύνουμε τα χεράκια μας.
Παίζουμε τυφλόμυγα.
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ζώων, στις 4 Οκτωβρίου, μιλήσαμε για την χελώνα καρέτα καρέτα και ετοιμάσαμε την κατασκευή μας . Φτιάξαμε γύψινα χελωνάκια, βάψαμε πρώτα τα ποδαράκια κι αφού στέγνωσαν το καβούκι τους.
Το μελισσάκι μας, το bee bot, ήρθε στην τάξη μας. Πόσο καλά γνωρίζουμε το όνομά μας;
Το αναμνηστικό μας για την παγκόσμια ημέρα των ζώων.
Με παραμύθια και εικόνες προσεγγίσαμε το θέμα της κακοποίησης των ζώων και μιλήσαμε για τα δικαιώματά τους.
Ψηφίσαμε ποιο ζωάκι έχει ή θα ήθελε να έχει το κάθε παιδί. Επεξεργαστήκαμε τα στατιστικά δεδομένα και συμπεράναμε ότι το πιο δημοφιλές ζωάκι είναι ο σκύλος
Φτιάχνουμε ένα ουρανό με ήλιο και φεγγάρι (με τυπώματα) για να φιλοξενήσει το όνομά μας.
Κατασκευάζουμε το ενυδρείο μας.
Τοποθετούμε μια πέτρα - βράχο και άμμο για να φτιάξουμε την αμμουδιά
Φτιάχνουμε από πηλό τα αυγουλάκια της χελώνας καρέτα καρέρα
Αφού στέγνωσε ο πηλός, τοποθετήσαμε τα αυγουλάκια στην αμμουδιά όπου γεννάει η καρέτα καρέτα
Κατασκευάσαμε κι άλλα πλάσματα της θάλασσας, ψαράκια, δελφίνια, φώκια μονάχους μονάχους, αστερίες , κοχύλια, ιππόκαμπουσ και τα τοποθετήσαμε στο ενυδρείο μας
Παίξαμε με το ρομποτάκι μέλισσα.
Τα παιδιά επέλεγαν το ζωάκι που ήθελαν και προγραμμάτιζαν την πορεία της μελισσούλας ώστε να φτάσει στον επιθυμητό στόχο.
Έτοιμες οι χελώνες καρέτα καρέτα.
Παρακολουθούμε το κουκλοθέατρο :Το δίλημμα του λιονταριού
Με μπατονέτα ακολουθούμε και βάφουμε τις γραμμές από το όνομά μας.
Μπράβο στην Νίνα και στην Ιωάννα για τις υπέροχες τούρτες τους.
Όλοι μαζί παρακολουθούν κουκλοθέατρο "Πώς την θέλω τη δασκάλα μου ".
Παίζουμε τρίλιζα το Τικ και το Τακ
Γεμίσαμε το βάζο με γλυκές λεξούλες. Κάθε φορά που θα ακούγεται μία κακιά λεξούλα μία καραμέλίτσα θα βγαίνει από το βάζο. Μόλις ζητήσουμε συγγνώμη η καραμέλα ξαναμπαίνει στο βάζο.
Ένα πείραμα για να καταλάβουν τα παιδιά πώς πληγώνεται η καρδούλα. Ζήτησα από παιδιά να λένε λέξεις που πληγώνουν. Κάθε φορά που λέγανε μία λέξη τσαλάκωνα την καρδιά. Κατάλαβαν ότι η καρδιά δεν ήταν όπως πρώτα. Τις βάλαμε σαν τσιρότα λεξούλες καλές για να την γιατρέψουμε.
Ομαδική εργασία. Βάζω στη σωστή στήλη τις διάφορες συμπεριφορές.
Προσπαθούνε με φτερά να ξυπνήσουν τα παιδιά.
Ελεύθερο παιχνίδι στις γωνιές.
Έτσι αποτύπωσαν τα παιδιά τις δασκάλες τους!!!
Χειροτεχνία με το όνομά μου.
Ένα πολύ ωραίο πείραμα για την πληγωμένη καρδιά. Τα παιδιά είναι σε κύκλο και κάθε φορά που λένε λέξεις που πληγώνουν, ρίχνουν στο πάτωμα το μήλο.
Μετά παίρνουν στα χεράκια τους το δεύτερο μήλο και δίνοντας το στον διπλανό τους λένε γλυκές λεξούλες. όταν κόβουν τα δύο μήλα βλέπουν τη διαφορά. Το ένα είναι μαυρισμένο και το άλλο ένα υγιές μήλο.
Σύστημα επιβράβευσης σωστής συμπεριφοράς.
Είμαστε όλοι κομμάτια από το ίδιο παζλ. Όλη μαζί ομαδικά δουλεύουμε σε όλα! Κανείς δεν πρέπει να λείπει.
Δεν είναι δυνατόν όλη τη μέρα να κάνουμε ησυχία. Πότε λοιπόν πρέπει να κάνουμε απόλυτη ησυχία, πότε να μιλάμε ψιθυριστά, κανονικά ή πότε πρέπει να φωνάζουμε. Το φωνόμετρο μας δείχνει τα επίπεδα της φωνής.
Αντιστοιχίσαμε εικόνες που μας δείχνουν πώς μιλάμε σε κάθε επίπεδο φωνής με το αντίστοιχο χρώμα.Σε κάθε χρώμα και σε κάθε τρόπο ομιλίας, λέγαμε ποιες δραστηριότητες ταιριάζουν.

Δώσαμε χρώματα στα επίπεδα φωνής. Απλώσαμε στο πάτωμα χαρτονάκια στα χρώματα όλων των επιπέδων φωνής. Τα παιδιά στέκονταν πάνω σε ένα χρώμα και μιλούσαν με την αντίστοιχη φωνή.
Βάφουμε το φωνόμετρο με τα σωστά χρώματα.
Συναυλία ξεκινά! Οι τραγουδίστριες ανέβηκαν στη σκηνή.
\
Ετοιμάζουμε το δωράκι για τη γιορτή του παππού και της γιαγιάς
Γινόμαστε παππούδες και γιαγιάδες και παίρνουμε τα παιδιά μας από το σχολείο.
Οι ομάδες υπηρεσίας μας
Ελεύθερο παιχνίδι στις γωνιές της τάξης μας.
Μικροί ζωγράφοι
Τα Στρουμφάκια μας είπαν πως πρέπει να είναι μια τάξη σχολείου.
Η ώρα του μεσημεριανού μας.
Οι μικροί μας χτίστες.
Δύο πειρατικά καπέλα ήταν η αφορμή για να ξετυλιχτεί η ιστορία μας και να αρχίσει το παιχνίδι.
Οι πειρατές μας.
Οι νεράιδες
Οι πριγκίπισσες που ετοιμάζονται για το χορό.
Η Μαριαλένα μας έχει γενέθλια. Να τα εκατοστήσεις Μαριαλένα
Παίζω με τα γεωμετρικά σχήματα.
Γράφω το όνομά μου.
Δραματοποίηση του τραγουδιού Ντίλι - ντίλι
Το τερατάκι και η δασκάλα. Κανένας δεν θέλει ένα τερατάκι στην τάξη του, γι αυτό και γράψαμε τους κανόνες της τάξης.
Περάσαμε από δοκιμασίες της ζούγκλας.
Γράψαμε και υπογράφουμε τους κανόνες της τάξης μας.
Μετά το πρωινό χωνεύουμε με ηρεμία το φαγητό μας διαβάζοντας ένα βιβλίο.
Έτοιμο το συμβόλαιο της τάξης.
Κινητικά παιχνίδια γνωριμίας σε ζευγάρια και όχι μόνο.
Η αλυσίδες της φιλίας. Κάθε φορά που κάνω έναν καινούργιο φίλο η αλυσίδα μου μακραίνει!
Οι λέξεις δεν είναι για να πληγώνουν. Διαβάσαμε το υπέροχο αυτό βιβλίο και συνεχίζουμε με το Τικ και το Τακ.
Ζωγραφίζω αυτό που κάνει την καρδιά μου να πονάει.
Η μέρα για να ανοίξουν τα σχολεία ήρθε και το σχολείο μας είναι πανέτοιμο για να υποδεχτεί με μεγάλη χαρά τους μαθητές του. Ευχόμαστε να είναι μία πολλή όμορφη και δημιουργική Χρονιά.
Η τάξη μας γέμισε με καταπληκτικά χρώματα. Ευχαριστούμε τον κ.Γκουτζούδη Κωνσταντίνο που με τα υπέροχα αυτά υφάσματα έντυσε τους καναπέδες μας.
Οι τάξεις γέμισαν με όμορφες φατσούλες , χαμόγελα, παιδικές φωνούλες και πολύ παιχνίδι.
Πρώτη μέρα και τα παιδάκια μας τα περίμενε μια γλυκιά έκπληξη.
Ευχαριστούμε πολύ την κα.Βαγγελίτσα Παναγιώτου για το πανέμορφο ουράνιο τόξο που ζωγράφισε και ομόρφηνε την τάξη μας.
Η ώρα της ξεκούρασης. Η τάξη μας γέμισε στρωματάκια και νυσταγμένα παιδάκια.
Η πρώτη βδομάδα πέρασε πολύ γρήγορα κι όλοι μαζί σαν μια ομάδα χαμογελάνε και εύχονται καλό Σαββατοκύριακο.Η καινούρια βδομάδα θα έρθει με περισσότερα παιχνίδια.