ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΔιαβάσαμε το Βιβλίο και μιλήσαμε για τα γεγονότα του Πολυτεχνείου. Οι κατασκευές μας...Μιλήσαμε για την αξία της Δημοκρατίας και το νόημα των εκλογών.Ταξιδέψαμε στην Αρχαιότητα, τότε που ο Ποσειδώνας και η Αθηνά αγωνίζονταν για τη διεκδίκηση της Αθήνας και αφού δραματοποιήσαμε το μύθο,
αποφασίσαμε να κάνουμε τις δικές μας εκλογές.
Νικήτρια αναδείχθηκε η Αθηνά. Αλήθεια εσείς ποιον θα ψηφίζατε;
Παρακολουθήσαμε το παρακάτω βιντεάκι (ΕΔΩ)
Στη συνέχεια σπείραμε κι εμείς σιτάρι στα γλαστράκια μας.
Παρακολουθήσαμε την "κυρά Δημοκρατία" (πατήστε ΕΔΩ ) και στη συνέχεια με συνοδεία των μουσικών μας οργάνων, τραγουδήσαμε "όλοι μαζί, όλοι μαζί είμαστε πάντα πιο δυνατοί" και "ψωμί, παιδεία, ελευθερία"
Ατομικό φύλλο εργασίας
Ανασύνθεση λέξεων σχετικών με τη γιορτή του Πολυτεχνείου
Προσφέρουμε με το χεράκι μας ένα γαρύφαλλο στους φοιτητές του Πολυτεχνείου.
και μιλήσαμε για τα γεγονότα του Πολυτεχνείου.
Οι κατασκευές μας...
Μιλήσαμε για την αξία της Δημοκρατίας και το νόημα των εκλογών.
Ταξιδέψαμε στην Αρχαιότητα, τότε που ο Ποσειδώνας και η Αθηνά αγωνίζονταν για τη διεκδίκηση της Αθήνας και αφού δραματοποιήσαμε το μύθο,
αποφασίσαμε να κάνουμε τις δικές μας εκλογές.
Ατομική κατασκευή
Στολίζουμε το φόρεμα της κυρά-Δημοκρατίας με λουλούδια, αστέρια, πεταλούδες
και με αράχνες και απαγορευτικά της κυρά-Δικτατορίας.
Χρησιμοποιώντας τις παρακάτω καρτέλες, συζητάμε για τις συνήθειες των δυο κοριτσιών, τον χαρακτήρα τους, τι τους αρέσει και τι όχι. Τοποθετούμε την κατάλληλη κάθε φορά καρτέλα κάτω από το κάθε κορίτσι.
Στη συνέχεια ψηφίζουμε ποιο από τα δυο κορίτσια θέλουμε
να μείνει στο νηπιαγωγείο μας.
Στο παραβάν
Στην κάλπη
Με τα ψηφοδέλτια και το φάκελο στο χέρι.
Δείχνουμε την ταυτότητά μας πριν ψηφίσουμε.
Τέλος, γίνεται η καταμέτρηση ψήφων.
Κουκλοθέατρο "Η Ντενεκεδούπολη"
Τα γαρίφαλά μας την ημέρα της γιορτής του Πολυτεχνείου
Τα παιδιά ζωγραφίζουν το τραγούδι "Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο" και το κάνουν βιβλίο.
Διαβάσαμε και στη συνέχεια ζωγραφίσαμε την "Οικογένεια Τρίγωνου" και ξεκινάμε την ενασχόλησή μας με τα σχήματα.
Βρίσκουμε αντικείμενα της τάξης με σχήμα κύκλου.
Το σιτάρι μας φυτρώνει σιγά σιγά
Η ΕΛΙΑ
Ετοιμαζόμαστε για να γιορτάσουμε το λιομάζωμα. Τα μετάλλια που θα πάρουμε μετά τους αγώνες.
Κότινος ( στεφάνι ελιάς ) για τους αθλητές μας.
Φύλλο εργασίας |
Οι αγρότες μας είναι έτοιμοι για το λιομάζωμα.
Ακούσαμε το παραμύθι της ελιάς και αποφασίσαμε να το παίξουμε. Παρακολουθήστε το παραμύθι εδώ
Ετοιμάζει τσάι για την γιαγιά
Συγυρίζει το σπίτι της.
Κράτησε τα παιδιά μιας μητέρας για να πάει στη δουλειά της.
Τάισε τα παιδιά
και τα έβγαλε βόλτα για παγωτό
Επισκέφτηκε έναν παππού
τον έβγαλε βόλτα στον ήλιο
Το πουλάκι έβλεπε την Ελιά πολύ δυστυχισμένη
και πέταξε στο δάσος για να βρει τη νεράιδα και να ζητήσει τη βοήθειά της.
Η νεράιδα προσφέρθηκε να βοηθήσει και πήγε να συναντήσει την Ελιά.
Την μεταμόρφωσε σε δέντρο
Οι άνθρωποι μάζευαν τις ελιές τις έκαναν λαδάκι και ήταν πολύ ευτυχισμένοι.
Παίξε το παζλ εδώ
Τα παιδιά παρακολούθησαν στο κουκλοθέατρο τη "Διαμάχη των Χρωμάτων". Μια ιστορία που μας λέει για το τί έγινε όταν τα χρώματα απέκτησαν φωνή και άρχισαν να μαλώνουν για το ποιο είναι το καλύτερο. Πώς η βροχή τα συμφιλίωσε τελικά και τα έκανε να αγκαλιαστούν και να δημιουργήσουν ένα μαγικό ουράνιο τόξο; Στη συνέχεια, τα παιδιά έγιναν τα ίδια κουκλοπαίκτες και κάπως έτσι ολοκληρώνεται η ενασχόλησή μας με τα Χρώματα.
Οι ήρωες του κουκλοθεάτρου .
Το φθινοπωρινό μας μπολάκι στο οποίο αρχικά κολλήσαμε φθινοπωρινά φύλλα και στη συνέχεια βάλαμε μέσα ποτ πουρί, κουκουνάρια και καρπούς του φθινοπώρου.
Παρατηρούμε τους φθινοπωρινούς καρπούς.
Μαθηματικά με τους καρπούς του φθινοπώρου.
Αρχικά ομαδοποιήσαμε τους καρπούς με βάση το είδος τους.
Στη συνέχεια βάλαμε κάτω από κάθε καρτέλα τόσα φουντούκια, αμύγδαλα, καρύδια κτλ. όσα μας έλεγε ο αριθμός.
Τέλος, υπολογίσαμε πόσα φιστίκια, κάστανα, φουντούκια κτλ. είχαν απομείνει στο χαρτί και τοποθετήσαμε τους αντίστοιχους αριθμούς.
Φτιάξαμε όμορφα δακτυλιδάκια.
Η Χαχαλώνα έχασε τον κουμπαρά της και ήταν λυπημένη. Ατομικό φύλλο εργασίας.
Ζωγραφίσαμε την Ελιά και γράψαμε το όνομά της
Την Παγκόσμια ημέρα Υπαίθριας Εκπαίδευσης κάναμε μάθημα έξω στην αυλή. Παρατηρήσαμε την ελιά και τη ζωγραφίσαμε.
Ομαδική εργασία
Ετοιμάσαμε ένα χορευτικό για το λιομάζωμα.
Οι πρόβες...
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ
Διαβάσαμε το παραμύθι "Η Νόνα χελώνα και η αρχαία κρυψώνα".
Γίναμε οι ίδιοι αρχαιολόγοι και ανακαλύψαμε στην ανασκαφή μας τα δικά μας αρχαία νομίσματα.Φτιάξαμε πορτοφολάκια και μάθαμε για το πρώτο αρχαίο ελληνικό νόμισμα, που είχε τη μορφή χελώνας.
Διαβάσαμε το βιβλίο του Αντώνη Παπαθεοδούλου "Αν κάθε μέρα", το οποίο μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
και στη συνέχεια εικονογραφήσαμε το παραμύθι με το δικό μας τρόπο.
Επίσης, ζωγραφίζαμε τι θα θέλαμε να κάνουμε τα χρήματα του κουμπαρά μας, αν κάθε μέρα αποταμιεύαμε από 1 Ευρώ.
και ξεκίνησε να μαζεύει φασούλι το φασούλι,
όλα τα φασόλια του δαπέδου με τη βοήθεια των μικρών προγραμματιστών.
Οι κουμπαράδες μας για την παγκόσμια ημέρα αποταμίευσης
Ατομικό φύλλο εργασίας που συνοδεύει την κατασκευή μας.
Παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο. Πατήστε ΕΔΩ
Ολοκληρώσαμε με πλήρη επιτυχία το παρακάτω παιχνίδι ερωτήσεων.
Παίξε κι εσύ ΕΔΩ
Προετοιμασία για μια φθινοπωρινή μας κατασκευή.
Φύλλο εργασίας βασισμένο στο παραμύθι που παρακολουθήσαμε "Αν κάθε μέρα".
Παιχνίδια βασισμένα στο παραμύθι "Αν κάθε μέρα". Παίξε κι εσύ ΕΔΩ.
Παρακολουθήστε το παραμύθι εδώ
Τα παιδιά αφού παρακολούθησαν το παραμύθι "Η Νόνα χελώνα και η αρχαία κρυψώνα" στο κουκλοθέατρο, έπαιξαν με ενθουσιασμό τα ίδια την ιστορία μας.
Οι ήρωες της ιστορίας
Γνωρίσαμε μερικά από τα αρχαία νομίσματα και παρατηρήσαμε ότι είχαν χαραγμένα πάνω τους διάφορα ζώα όπως ελάφι, λιοντάρι, χελώνα κ.τ.λ.
Οδηγήσαμε τη μελισσούλα μας στο νόμισμα που μας αρέσει.
Το εποπτικό μας υλικό για το Φθινόπωρο.
Λίγη γυμναστική μετά το πρωινό μας.
Θέλετε να κάνουμε λίγη γυμναστική; Ετοιμαστήτε και πατήστε εδώ
Η αυλή μας γέμισε με φύλλα. Μαζέψαμε τα φύλλα και σχηματίσαμε την Φθινοπωρούλα. Για μάτια και για στόμα της βάλαμε ελιές που βρήκαμε πεταμένες στην αυλή μας.