Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2022

Σεπτέμβριος

Η μια ομάδα παιδιών δραματοποιεί το παραδοσιακό τραγούδι 
"Ντίλι-ντίλι"
Η άλλη ομάδα τραγουδά και παίζει τα μουσικά όργανα.


Πρώτη προσπάθεια χρήσης του ψαλιδιού για να φτιάξουμε τη θήκη γυαλιών του παππού και της γιαγιάς.

  • Δραματοποίηση: Όταν η Χιονάτη συνάντησε τη Γρίπη. Οι νάνοι συμβουλεύουν την Χιονάτη να μην ανοίξει σε κανέναν.
Η Χιονάτη καλημερίζει και αποχαιρετά τους νάνους.
Η Χιονάτη άνοιξε τα παράθυρα, τίναξε τα σεντόνια, έστρωσε τα κρεβάτια....
έπλυνε τα πιάτα και τα ποτήρια.
Ο κάθε νάνος είχε το δικό του ποτήρι
Σε λίγο χτύπησε την πόρτα η μάγισσα Γρίπη
Κουρασμένη από τις δουλειές άνοιξε την πόρτα και έβαλε μέσα την μάγισσα.

Η Χιονάτη ετοίμασε τσάι όταν όμως δεν κοιτούσε η μάγισσα έβηξε μέσα στο ποτήρι της Χιονάτης.
Όταν έφυγε η μάγισσα φίλησε τη Χιονάτη και της έκανε δώρο ένα χρωματιστό μολύβι. Η Χιονάτη το έβαλε στη μύτη της, στο στόμα της...........

και τότε ένιωσε να πονάει ο λαιμός της.
Όταν γύρισαν από τη δουλειά οι νάνοι την είδαν να ξαπλώνει στο κρεβάτι της και αποφάσισαν να της μαγειρέψουν μία σουπίτσα και να της στύψουν μία πορτοκαλάδα για να γίνει γρήγορα καλά.



Μετά την ώρα της ξεκούρασης αρχίζει ο χορός.
Άλλοι ζωγραφίζουν, άλλοι διαβάζουν παραμύθια κι άλλοι απλά χουζουρεύουν.


Διαβάζεται ο τίτλος και τα παιδιά αντιστοιχούν τον πίνακα ζωγραφικής που απεικονίζει εικόνες με τον παππού και τη γιαγιά.
Το εποπτικό μας υλικό


Η κάρτα μας


Φύλλο εργασίας: Πρώτες προσπάθειες για γραφή.















Ημέρα αθλητισμού. Μαγειρέψαμε....
παίξαμε μπάσκετ...
παίξαμε με τα στεφάνια....




παίξαμε αγώνες


Οι τερματοφύλακες στον αγώνα τους.

Οι μαγικές σακούλες επέστρεψαν και οι παρουσιάσεις ξεκίνησαν!!!


Κάθε παιδάκι παρουσιάζει τον εαυτό του και στη συνέχεια λέει στους φίλους του:
«Είμαι ο/η …….. και έφερα απ’ το σπίτι κατιτί.
Μήπως θέλει κάποιος να το βρει;»
Τα υπόλοιπα παιδιά με διάφορες ερωτήσεις προσπαθούν να  μαντέψουν ποιο είναι το αγαπημένο αντικείμενο του φίλου τους. 
 Τέλος , με τη βοήθεια της μαγικής σακούλας που γίνεται χελωνάκι που μιλάει, κάθε παιδί αναφέρει πώς το απέκτησε και γιατί είναι το αγαπημένο του αντικείμενο.





 



  • ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ

Το εστιατόριό μας είναι έτοιμο και η σερβιτόρα Ιωάννα παίρνει παραγγελίες.
Οι sef μαγειρεύουν.
Το σερβίρισμα.



Η κομμώτριά μας η Ελπίδα περιποιήτε τα μαλλιά της Ιωάννας.



Με τα γεωμετρικά σχήματα φτιάχνουμε διάφορα σχέδια.




  • ΣΕΙΡΟΘΕΤΗΣΗ
Με τις μαγικές σακούλες ήρθαν πολλά χελωνάκια. Τα βάλαμε λοιπόν στη σειρά ξεκινώντας
 άλλες φορές από το μεγαλύτερο κι άλλες από το μικρότερο. 



Αποτυπώσαμε την ίδια δραστηριότητα και σε φύλλο εργασίας


Γράφουμε ευχές για τα γενέθλια της Ελπίδας.




  • ΜΙΚΡΟΒΙΑ

Όλη τη βδομάδα ασχοληθήκαμε με  τα μικρόβια. Τα μικρόβια όμως δεν τα βλέπουμε, πώς θα τα αντιμετωπίσουμε; Κάναμε λοιπόν ένα πείραμα για να καταλάβουμε πώς εξαπλώνονται.Η κόκκινη τέμπερα στο χέρι είναι τα μικρόβια.

Πιάσαμε το χαρτί και γέμισε με μικρόβια, χαιρετήσαμε το φίλο μας, κολλήσαμε πέντε, πιαστήκαμε από το χέρι και τα μικρόβια εξαπλώθηκαν.

Πώς θα φύγουν τα μικρόβια από τα χέρια μου; Μόνο με νερό ή μωρομάντηλα δεν φεύγουν.

Τα πλένουμε με άφθονο νερό και σαπούνι.


Χέρια πεντακάθαρα, χωρίς μικρόβια.

  • ΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ

Με τα δακτυλάκια μας βάφουμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας.



Η Ισμήνη ομαδοποιεί τους μαρκαδόρους σύμφωνα με το χρώμα τους.





Παρακολουθήστε το βίντεο.

Ζωγραφίζουμε κάτι από το παραμύθι.




Διαβάσαμε το : ΠΑΡΑΚΑΛΩ και γνωρίσαμε αυτή την μαγική λεξούλα.

Αφού "υπογράψαμε" με τις παλάμες μας , τις διακοσμούμε με λουλουδάκια, αστεράκια και πεταλούδες και μετατρέπουμε την εργασία μας σε ένα όμορφο σουπλά φτιαγμένοι κυριολεκτικά με τα χεράκια μας.






Παρακολουθήσαμε το:  Σωστό πλύσιμο των χεριών

Η πρώτη μας επαφή με το ρομποτάκι μελισσούλα. Προγραμματίζουμε το bee bot ώστε να πάει στο αρχικό γράμμα του ονόματός μας.


  • Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ
Παρουσιάζουμε τον εαυτό μας μέσα από ένα  χελωνοβιβλίο











Βρίσκουμε την καρτέλα με το όνομά μας και το γράφουμε στο φύλλο εργασίας. Στη συνέχεια μετράμε πόσα γράμματα έχει και ζωγραφίζουμε τον εαυτό μας.









  • Φτιάχνουμε ρολογάκια με το αρχικό μας γράμμα







  • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
  • Γνωριμία με  το Microbit




  • ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΒΕΕΒΟΤ





  • ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΜΑΣ ΓΡΑΜΜΑ






















Γνωρίσαμε πώς θα εξολοθρεύσουμε τα μικρόβια.


Η τάξη μας γέμισε με μικρόβια.




Οι κυνηγοί των μικροβίων προσπαθούν να μαζέψουν τα μικρόβια που είναι σκορπισμένα στην τάξη μας.

Ομαδοποιούμε τα μικρόβια.



Ψηφίζουμε για το πιο άσχημο μικρόβιο

Οι μουτζούρες μας μετατράπηκαν σε τερατάκια.





Βλέποντας την καρτέλα μας τοποθετούμε τα ξυλάκια στη σειρά ώστε να σχηματιστεί το όνομά μας.




Ενώνουμε τα ξυλάκια και φτιάχνουμε μια ξύλινη ταμπελίτσα με το όνομά μας,

Άσκηση συνεργασίας. Ποιο ζευγάρι θα φτάσει στην συρταριέρα χωρίς να του πέσει το μπαλόνι; Προσοχή δεν το πιάνουμε με τα χέρια!




Παρακολουθήσαμε το παραμύθι : Όταν η Χιονάτη συνάντησε την Γρίπη








Με το ρομποτικό μας χέρι, μαθαίνουμε τις ημέρες της Εβδομάδας
Το παρουσιολόγιό μας

Ετοιμάζουμε μαγνητάκια για το ψυγείο με τη φωτογραφία μας από την πρώτη μέρα στο σχολείο.



Παρακολουθήσαμε  ¨Το σχολείο του λαγού ¨

 Διαβάσαμε το παραθύρι ¨Οι πειρατές δεν πηγαίνουν στο σχολείο¨

H Λώνα Χαχαλώνα βγάζει από τη μαγική σακούλα και μας παρουσιάζει το αγαπημένο της παιχνίδι. Μας μιλά για τον εαυτό της, για την οικογένειά της, τους φίλους της κτλ.


Οι μαγικές σακούλες που γίνονται χελωνίτσες που μιλούν.


Τα παιδιά προσπαθούν να ξυπνήσουν τη Λώνα Χαχαλώνα παίζοντας τα μουσικά τους όργανα. Στη συνέχεια, λέει το καθένα το όνομά του χτυπώντας ρυθμικά το μουσικό όργανο που κρατά.


Ώρα για γυμναστική.














Στο σχολείο παραλάβαμε ένα δέμα που είχε μέσα το παρακάτω γράμμα

Το 1ο νηπιαγωγείο Χελωνών

Εκτός από το γράμμα υπήρχε και το παιχνίδι με τους γρίφους του Φράνκλιν.
Τα παιδιά έπρεπε να βρουν τη λύση που αντιστοιχούσε σε κάποιο χώρο του σχολείου .Έτσι πραγματοποιήθηκε η ξενάγηση της Λώνας Χαχαλώνας αλλά και η  γνωριμία μας με τις γωνιές της τάξης




Χρωματίζουμε τους γρίφους.

Ξεναγούμε τη Λώνα Χαχαλώνα

Ξεναγούμε τη Λώνα Χαχαλώνα




Η πρώτη μας επαφή με την αγαπημένη μας χελώνα.


Παρακολουθούμε τον Φράνκλιν που πάει σχολείο.
Πατήστε ΕΔΩ για να το παρακολουθήσετε κι εσείς.




Παίζουμε στις γωνιές



Πρώτη μέρα σχολείο και η πρώτη μας ζωγραφιά





Τα δωράκια της πρώτης ημέρας σχολείου






Ο Παντελής το ρομποτάκι μας (mTiny), μας μαθαίνει τα συναισθήματα. 
Τα παιδιά τον ρωτούν πώς νιώθει, κι αυτός απαντά με τις εκφράσεις του.














Το Ημερολόγιό μας