Το Νηπιαγωγείο μας στολίστηκε πασχαλιάτικα.
Μια που δεν μας έμεινε πολύς χρόνος οι ετοιμασίες για το Πάσχα ξεκίνησαν. Λαζαράκια, κάρτες, λαμπάδες, καλαθάκια, παιχνίδια..... Με τη βοήθεια των παιδιών τα καταφέραμε.
Μια που περίσσεψε ζύμη κάναμε ελιοπιτάκια και μικρές πίτσες. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν. Περίμεναν πότε θα τα φάνε.
Ετοιμάζουμε τις λαμπάδες μας. Πρώτα τις βάφουμε με την τεχνική της μαρμαρογραφίας.
Έγιναν υπέροχες
Μετά τις στολίσαμε . Τα παιδιά διάλεξαν το αγαπημένο τους στολίδι. Χάρηκαν πάρα πολύ με τις λαμπάδες τους.
Όλοι στην προετοιμασία της πασχαλινής μας κάρτας.
Μία όμορφη κάρτα με κοτούλες
και μία με πασχαλίτσες
Τα παιδιά γράφουν τις ευχές τους.
Ετοιμάζουμε με ευλάβεια μια κατασκευή με τον Εσταυρωμένο, τον Χριστούλη μας.
Χρωματίζουμε πασχαλινά αυγά για να στολίσουμε το δεντράκι των εποχών.
Σταυρόλεξο για το Πάσχα
Παιχνίδια με τα πασχαλινά αυγά, αυγοδρομίες.
Ετοιμαζόμαστε για να βάψουμε τα αυγά μας. Κόβουμε κομματάκια από γκοφρέ, βρέχουμε τα αυγά μας και σε ένα φίλτρο του καφέ κλείνουμε μέσα το αυγό μας και διάφορα χρώματα γκοφρέ.
Το βρέχουμε για να βγάλει το γκοφρέ όλα του τα χρώματα.
Άλλη τεχνική με αλουμινόχαρτο και τέμπερα
Το αποτέλεσμα καταπληκτικό
Ο Εσταυρωμένος μας.
Έτοιμα τα λαζαράκια μας για να μπουν στο καλαθάκι μας.
Έτοιμα και τα καλαθάκια μας που γέμισαν με αυγά και γλυκάκια. Μπράβο στα παιδάκια μας που για μία ακόμα χρονιά είπαν τα κάλαντα του Λάζαρου στο χωριό μας.
Έτοιμες οι κοτούλες μας με τα αυγουλάκια που βάψαμε και άλλα πολλά!!!
Εικονογράφηση ποιήματος. Η αυγομαχία του Πάσχα!
Παιχνίδι στις ελεύθερες δραστηριότητες. Άλλοι πχτίζουν με τα τουβλάκια...
κι άλλοι σφουγγαρίζουν.....
Κατασκευή 25ης Μαρτίου: Τσαρούχι και σπαθί σε καδράκι.
Επεξήγηση / ανάλυση ελληνικής σημαίας ( χρώματα, σταυρός, 9 γραμμές)
Γνωρίσαμε μερικές από τις ελληνικές παραδοσιακές στολές ανδρών και γυναικών.
Έτοιμη η κατασκευή μας. για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου.
Φτιάχνουμε με τυπώματα από φελλό τη δική μας ελληνική σημαία.
Χορεύουμε το χορό του Ζαλόγγου
Νάτανε το '21. Τα αγόρια χορεύουν ζεμπεκιά.
Τα παιδιά έκοψαν και στόλισαν τη στολή του τσολιά και της ελληνοπούλας.
Ομαδική εργασία, ένα στεφάνι με τους ήρωες της επανάστασης.
Ευαγγελισμός της Θεοτόκου: Κατασκευή με κρίνο και εικόνα.
Κάποιοι Έλληνες μας ήρθαν σήμερα από τα παλιά...ένδοξα χρόνια.
Ο Ευαγγελισμός
Κοριτσίστικες πριγκιπισσοκαταστάσεις...!
Η ταβέρνα άνοιξε και οι παραγγελίες ξεκίνησαν.
Όταν συνεργαζόμαστε όλα πάνε πιο ψηλά!
Μάχες δεινοσαύρων...!
Ξαναθυμηθήκαμε τους σεισμούς...και είπαμε να προκαλέσουμε μερικούς...με διάφορα υλικά.
Χορέψαμε παραδοσιακούς χορούς!
Αναπαράσταση του 1821. Οι Έλληνες μάχονται τους Τούρκους
Στο Ζάλογγο οι γυναίκες μαθαίνουν πως οι εχθροί πλησιάζουν.
Τι θα κάνουμε; Θα τους αφήσουμε να μας πιάσουν; Και τα παιδιά μας;
Διαλέγουμε το θάνατο, την ελευθερία με καμάρι και χορό...!
Μια μια πέφτει στο γκρεμό...με το παιδί της αγκαλιά!!!
Ζωγραφίζουμε τσολιαδάκια και ελληνοπούλες για να στολίσουμε την τάξη μας.
Στη γιορτή μας τα παιδιά είπανε τα ποιήματά τους, τραγούδησαν και χόρεψαν. Περάσαμε πολύ όμορφα και τα δύο τμήματα.
Τα κορίτσια μας χόρεψαν τη Γερακίνα.
Τα αγόρια μας χόρεψαν το "Δέκα παλικάρια"
Χορέψαμε όλοι μαζί το τραγούδι "Μπουμπουλίνα Λασκαρίνα"
Όλοι μαζί χορέψαμε το τραγούδι "Να 'τανε το '21"
Λίγο πριν τελειώσει η γιορτή μοιράσμε στα παιδιά χυμό και λουκουμάκι από τον Δήμο μας.
Μιλήσαμε για τους φόβους μας και για το τι προτείνουν τα παιδιά για να νοιώθουμε ασφαλείς. Δημιουργήσαμε το δράκο που τρώει τους φόβους και στο σώμα του το κάθε παιδί ζωγράφισε αυτό που τον φοβίζει περισσότερο.
Φοβάμαι τα φαντάσματα και θα μπορούσα να αφήσω ένα φωτάκι αναμμένο στο δωμάτιό μου για να μη φοβάμαι, είπε ένα παιδί.
Φοβάμαι τις αστραπές και για να μη φοβάμαι θα πάω στην αγκαλιά της μαμάς μου, είπε άλλο.
Φοβάμαι το σκοτάδι και θα αφήσω ένα φωτάκι αναμμένο, φοβάμαι όταν ο αδελφός μου με τρομάζει και θα του μιλήσω να μην το ξανακάνει , είπε άλλο.
Λίγο πριν μπούμε στο Βασιλικό Θέατρο.
Με τα τουβλάκια σχηματίζουμε κοριτσάκι,
σκυλάκι,
αγοράκι
Τα γεωμετρικά σχήματα μας φανερώνουν τα συναισθήματά τους.
Το ζάρι των συναισθημάτων
Τοποθετώ στο πρόσωπο μάτια , μύτη , στόμα και φτιάχνω το συναίσθημα που μου δείχνει το ζάρι.
Το λουλούδι των συναισθημάτων με συμβουλεύει.
Έτοιμοι, σαν χελιδονάκια να υποδεχτούμε τους γονείς για να τους ψάλλουμε τα κάλαντα της Άνοιξης.
Οι πλαστελίνες είναι πάντα αγαπημένη γωνιά!
Ο κόσμος στην ταβέρνα μας συνεχίζει να έρχετε...πολύ δουλειά!
Τι θα παραγγείλετε παρακαλώ;
Μη ξεχάσετε να μας πληρώσετε φεύγοντας...και να πάρετε την απόδειξή σας!
Επανάληψη αριθμών 1-5
Οι μάσκες μας για τα Χελιδονίσματα.
Τι χρειάζεται μια ταβέρνα- ιδεοθύελλα.
Ψηφοφορία για το πως θα ονομάσουμε την ταβέρνα μας.
Ελεύθερες απασχολήσεις..ψαράδες
Διαβάσαμε την ιστορία του πράσινου δράκου που κάθε φορά που θύμωνε έβγαζε φωτιά το στόμα του κι έκαιγε όχι μόνο τα δέντρα αλλά και τη γλώσσα του.Μία νεράιδα του έδωσε ένα μαγικό κουτί και από τότε ο δράκος μας κάθε φορά που θύμωνε έγραφε σε ένα χαρτί το λόγο που είναι θυμωμένος και το έκλεινε στο κουτί. Έτσι σώθηκε και το δάσος και η γλώσσα του.Στολίσαμε και ετοιμάσαμε κι εμείς το μαγικό κουτί που μέσα του θα κλείσουμε το δικό μας το θυμό.
Στις ελεύθερες δραστηριότητες τα παιδιά δημιουργούν ιστορίες, μεταμφιέζονται και παίζουν.
Οι πυροσβέστες σβήνουν τη φωτιά σε ένα σπίτι.
Στο κομμωτήριο κάνουμε καταπληκτικά χτενίσματα.
Φοβερό χτένισμα.
Ετοιμάζονται τα κορίτσια για να παίξουν τη δική τους ιστορία.
Με ευκαιρία την παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας κάναμε ομαδικές εργασίες, διαβάσαμε βιβλία, δραματοποιήσαμε διάφορες καταστάσεις.
Ενώνουμε τα χέρια μας και γράφουμε το σύνθημα " Ναι στη φιλία Όχι στη βία "
Η καρδιά μας άκουσε λέξεις που πληγώνουν και τσαλακώθηκε. Όταν άκουσε ευγενικές λεξούλες προσπάθησε να γίνει όπως πρώτα αλλά τα λόγια δεν γυρίζουν πίσω και η καρδιά μας δεν μπόρεσε να γίνει όπως ήταν πριν τσαλακωθεί, γι' αυτό πρέπει πολύ να προσέχουμε τι λέμε.
Φανταστήκαμε ότι ο σάκος είναι η καρδούλα μας. Ένα ένα παιδί κρατάει στα χέρια του ένα τουβλάκι, λέει κάτι που τον στεναχώρησε και ρίχνει το τουβλάκι στο σάκο.
Όταν όλα τα παιδιά τελειώσουν, δοκιμάζουμε τον σάκο να δούμε αν είναι βαρύς. Τα παιδιά είπαν ότι ο σάκος είναι βαρύς. Έτσι βαριά είναι και η καρδιά μας όταν κρύβουμε κλεισμένες μέσα της όλες μας τις ανησυχίες και δεν τις λέμε σε κανέναν.Ότι μας στεναχωρεί πρέπει να το λέμε για να είναι πάντα ελαφριά η καρδιά μας.
Φύλλο εργασίας. Ζωγραφίζουμε στο σάκο μας όλες μας τις ανησυχίες.
Στον υπολογιστή παρακολουθήσαμε τα παραμύθια " Τα μπαλόνια της φιλίας" και " Η Μόνα σε καινούριο σχολείο "
Συζητήσαμε για το τι νοιώθουν βλέποντας τις παρακάτω κάρτες.
Συζητήσαμε για τον κανόνα του εσώρουχου και διαβάσαμε το παραμύθι " Η Κίκο και το χέρι ".
Διαβάσαμε τον Σεβαστιανό τον φοβερό και ακούσαμε το τραγούδι του.
Η Μελίνα μας ζωγράφισε σε λουλουδάκια τα συναισθήματα.
Το θυμόμετρο μας. Πόσο θυμωμένοι είμαστε.......
Ζωγραφίζουμε στο καβαλέτο.
Η πόρτα μας στολίστηκε με τα ανοιξιάτικα της.
Ο Μάρτης με τα δυο του πρόσωπα...πότε κλαίει πότε γελάει!!!
Ήρθε η Άνοιξη στην τάξη μας.
Τα συναισθήματα και η Τέχνη. Τα παιδιά βλέποντας τον πίνακα ζωγραφικής γράφουν τις δικές τους ιστορίες.
Προσπαθήσαμε να ερμηνεύσουμε τις παροιμίες που ακούσαμε. Τι να θέλουν να μας πουν άραγε;
Δουλέψαμε ομαδικά μια ανοιξιάτικη άσκηση αρίθμησης.
Τα χρώματα και τα λουλούδια της Άνοιξης στόλισαν την τάξη μας
Φτιάχνουμε πύργους στη σειρά. Στόχος μας: ο κάθε πύργος να είναι πιο ψηλός από τον προηγούμενο.
.......αλλά και να ψηλώσει ένας σε σύγκριση με έναν άλλο...και να κοντύνει κάποιος άλλος....
Παιχνίδι με γράμματα. Κρεμάμε στο σχοινάκι όλες τις καρτέλες με τη σειρά και σχηματίζουμε τη λέξη , ΝΥΦΟΥΛΑ.
Ενώνουμε τις πλαστελίνες, τις κόβουμε και είναι έτοιμα τα άνθη της αμυγδαλιάς.
Η αμυγδαλιά μας με άνθη από πλαστελίνη.
Η χελιδόνα μας.
Γράφουμε το όνομα του μήνα μας.
Στις ελεύθερες δραστηριότητες παίζουμε μπόουλιγκ......
Η Αναστασία γράφει τα σκορ.
Δημιουργούμε με πλαστελίνη.
Φέραμε τα χελιδόνια στην τάξη μας. Η χελιδονοφωλιά μας.
Η Άνοιξη και τα παιδιά της.
Ζωγραφίζουμε τον Μάρτιο όπως τον φανταζόμαστε.
Ποιες λέξεις μας θυμίζουν τον θυμό.